HELP! COME HERE AND HELP ME, PLEASE!
- Locked due to inactivity on Aug 4, '16 4:33pm
Thread Topic: HELP! COME HERE AND HELP ME, PLEASE!
-
18ferran11700 NoviceYeah smack talk her up you go girl!(i thinki dont speak french...)
-
She called you an a--hole.
-
parce que vous savez comment etre vous et vous est parfaite
-
Batman: Ils ne ont tout simplement pas d'tre une chienne ce sujet cependant . Je suis juste malade d'tre bousculs quand je essaie d'tre gentil .
18: They weren't cursing me out. Unlike you, she's being civil about things. I was kindly asking you to please move the thread, and you push me around like dirt? Wow, just wow. -
Je ne suis pas parfait, je ne sera jamais parfait . Je serai toujours sous le statut laid, peu importe combien je me meurs de faim , peu importe combien maquille Je mets . Je ne serai jamais belle . Je ne pourrai jamais atteindre le niveau de quelqu'un pour la " personne idale " je ne serai jamais .
-
18ferran11700 NoviceCause your putin' your damn nose where it don't belong, thats what happens when you dont mind your bussneiss, people get Pissed Off...
-
Batman: Whoa , whoa , whoa . Tenez ici . Batman , tu es belle , tu baises belle , d'accord? Ne laissez pas quelqu'un d'autre vous dire le contraire . Se ils le font , ils peuvent aller se faire foutre , parce que vous tes belle .
-
Je deteste quand vous mentez a vous-meme
-
Funniebunnie01: Je comprends. Je vais essayer de faire changer leurs esprits . Dsol pour le dsagrment.
-
18: If I was a mod though, you'd listen then though, right?
-
Funniebunnie01 : Je ne vois pas comment .
-
merci funniebunny
-
Batman: Ce est bon , ce ne est pas votre faute tous chers .
-
Ronnie: De rien.
-
18ferran11700 Noviceyou aint so it dont matter, plus they (if i know that french and spanish are similar) where working out a RELATIONSHIP issues just in french, so back off and buck up
This thread is locked, therefore no new posts can be made.