Welcome to Antilia.
- Locked by breadgirl69 on Mar 24, '23 5:18amReason: Request
Thread Topic: Welcome to Antilia.
-
I feel a bit sick. Maybe because I didn't eat when I was supposed to, at lunch, and my stomach doesn't like the sandwich I had for dinner.
-
Hm. Why didn't you ingest luncheon?
-
I did. Just late. And I only had beans and cornbread.
-
I wasn't hungry at 12. I was too upset to eat.
-
Perhaps it was the beans?
I am apologetic to hear.. -
More than likely.
It's fine.
Have been excused from bible. But, check messages. -
Usually how it goes.
Oh? One sec. -
This is really upsetting...
-
Dumb s--- is happening and I didn't even go to work, yet....
-
Sigh...
-
I'm sleepy...
-
That hurt.
-
That man means the world to me.
-
Me rendí hace mucho tiempo. Ya casi terminé con todo. Casi no queda nada valioso en mi vida. Pero, eso es si algo comenzó con valor en primer lugar. Mi dolor es inconmensurable, pero en gran medida he dejado de hablar con los demás al respecto. ¿Qué pueden hacer, después de todo? Después de que me pregunten varias veces "¿Qué esperas que haga al respecto?", me doy cuenta de que todos tienen razón. Y la respuesta es "nada" porque no tienen nada que hacer. Así que he dejado de venir a los demás. He dejado de compartir con entonces situaciones que no pueden arreglar. Y he decidido que sería mejor dejarlos en paz. Y a su debido tiempo, puedo salir silenciosamente de sus vidas. Ya no tengo motivos para molestarlos. Y no tengo el corazón. o fuerza. Es solo cuestión de tiempo... Ya no me verás, cuando todo esté dicho y hecho. Nadie va a...
-
Thank you, Brandan, for sticking around with me while I was feeling ill, last night. Your company helped me recover more than any medicine I took. I know you probably won't see this, today, but thank you, anyway. You are a true angel, and I'm so honored to have you as my own. I love you, baby. 🖤
This thread is locked, therefore no new posts can be made.