Zane!!!!
- Locked due to inactivity on Aug 4, '16 4:22pm
Thread Topic: Zane!!!!
-
Pheonix Newbieat school today, every one found out about gtq, and you, and they were all calling nashie crazy and telling her to break up with you! she said that she never will. but shes really sad and doesnt know what to do.
-
Se vir haar dat ek se sy moet hulle elkeen 'n vet klap gee! Dis al wat hulle verdien! Hulle is net 'n clomp b----es wat moet vokoff!
-
Pheonix Newbie:,(
-
Dis erg. As ek kon sou ek nou kom en vir hulle die fight van hul lewens gee! Ek kan iemand dood maak in een hou. Enough said.
-
Pheonix Newbieek weet! hulle weet nie wat van hulle praat nie! hulle se ect zane kan n rapist of iets wees!
-
Volgende keer se vir hulle Bianca se vokoff van my vriende af! Ek is bang vir niks en ek kan dit betwys. Wil jy weet wat het ek gedoen?
-
...
-
Hey Absol. Wanna know what I did?
-
Pheonix Newbieja ek sal. ek het jou post van bloed gesien. is dit waar jy gaan van die huis veg hardloop?
-
what?
-
Ek weet nie. Maar ek is fearless! Jy weet mos die Bloody Mary ding? Gisteraand middernag probeer ek dit.
-
Pheonix Newbiehi absol. did you see what i posted bout nashira?
-
Pheonix Newbiewat! hoe het dit gegaan?
-
Ek het haar gesien maar ek was nie bang nie. Sy het 'n mes gehad en ek het hom gevang toe sy hom gooi. Dit was nie scary nie. Maar ek het 'n klein sny. Ek het haar geklap gekry toe verdwyn sy so ja.
-
Pheonix Newbiesy gaan so kwaad wees. jene pop. ek het haar een keer gesien, dan was sy weg.
Pages:
- 1
- 2
This thread is locked, therefore no new posts can be made.