do you have depression

find out if your away from the cold endless grip of depression with the help of 3 creepypastas i made this quiz and if your not happy with the result try again

are you depressed do you try to leave this world and you wanna find out with you need help or need to leave this world? find out in just a few minutes !

Created by: helena
1. What is your age?
Under 18 Years Old
18 to 24 Years Old
25 to 30 Years Old
31 to 40 Years Old
41 to 50 Years Old
51 to 60 Years Old
Over 60 Years Old
2. What is your gender?
Male
Female
3. do you cry
nope im fine :) (me: lucky duck)
every night of my life (me : *puts hand on shoulder* i feel you)
HAPPY TEARS!!!
4. roleplay/rp time! you just got home from school you get a text from your mom* hey sweetie me and dad are gonna be late geting home from work so go to bed early *
ignore it and cry yourself to sleep knowing your family probley hates you and took your brother/sister to disney land
text back saying *its fine mum and i'll clean the house!
ignore because you where cuting your wrist
5. for rp time! your at school at lunch you went outside you see there bullys head towards you the bullyies beat you up and you notice that your enemy was laughing
you decide to laugh along
cry well you beat to the ground
cuting your wrist
6. *end of rp time!* favourite color based on these meanings
red : depression
blue : tears
black : blood and tears
yellow : fate
orange : hope
pink : happyness
7. what do you think your gonna get (dose not mess with results)
nope
yeah
meh....
.... (me : so shy)
idk what results there are
8. hows your day
awful wanna die
awsome me and my bestie got to have a playdate!
meh....
.... (me : so shy)
idk
9. do you have a mental discorder
depression
nah im good
clean
yeah but dont wanna tell
10. uhh ima get jeff the killer to ask next! jeff : u-umm helena not right now please me : cmon ask a question! jeff : fine have you tried to suicide before
though about it....
cut my wrists
tried
no
stabed my neck
yes
11. two more left BEN COME HERE! ben drowned : yeah helena me : ask the reader a question ben : okay are you suicidal
nope
yes....
*cries* y-yes...
nah im cool (me : somebodys a dave strider)
IM SO HAPPY I CAN BARLY BREATH
meh. kinda
12. the last one okay helen come here helen : okay helena i'll ask the reader a question : do you have friends
n-no i-im l-loney
YES OMG YESSSSSSSSSSSSSS
yes
.... (me :o omg so shy)
kinda
none/not many
13. lol one more eyeless jack come here ej : okay if you could suicide a difrent way would you give me the kidynes in your will?
yeah sure
s-sure n-nody would m-miss them or me

Remember to rate this quiz on the next page!
Rating helps us to know which quizzes are good and which are bad

Create a quiz on GotoQuiz. We are a better kind of quiz site, with no pop-up ads, no registration requirements, just high-quality quizzes. Hey MySpace users! You can create a quiz for MySpace, it's simple fun and free.

Sponsored Links

More Great Quizzes